strategii de marketing publicitate

           Creăm strategii de marketing  și publicitate personalizate. Alegem cu pricepere și experientă cele mai potrivite strategii pentru fiecare campanie Tv radio sau on-line, astfel încât acestea să corespundă nevoilor clientilor noștri. Avem grijă să  stabilim mixul ideal, după care elaborăm și punem în aplicare strategia personalizată de promovare, care să livreze rezultate maxime cu bugete minime. 

Canale de promovare:

→ TV

Chiar dacă în ultima perioadă difuzarea de spoturi video pe posturile tv a înregistrat o ușoara scadere, în continuare se înregistrează audiențe bune, iar campaniile bine targhetate au rezultate vizibile. Căutam întotdeauna soluții eficiente pentru atingerea obiectivelor fixate de client. Obținem pentru partenerii noștrii cele mai bune prețuri pentru difuzarea campaniilor publicitare pe toate stațiile TV naționale și locale, având în vedere performanțele media (audiențele realizate).

In stabilirea strategiei de comunicare urmărim ca stațiile alese să aibă:

  • AFINITATE mare pe target
  • Să poată crea un REACH relevant și de calitate
  • Să aibă un RATING optim
  • Selectăm stațiile astfel încât să acoperim audiența din mai multe grupuri
  • Alegem cele mai relevante stații în funcție de target
  • Optimizăm CPP-ului prin introducerea în mix a stațiilor de reach, de nișă

→RADIO

Radio-ul este un alt canal de promovare clasic folosit în special pentru campanii în care mesajul trebuie să ajungă la un public cat mai larg. Stabilirea targhetului și a obiectivelor campaniei este extrem de importantă în realizarea unei campanii eficiente, mai ales că difuzarea spoturilor audio se poate realiza atât la nivel national cât si local, toate marile posturi de radio ( Europa FM, Kiss FM, Magic Fm, Rock FM, Radio ZU, PRO FM, Radio Romania Actualitați) avand posibilitatea de a difuza spoturi la nivel local, regional sau național. Noi asigurăm  managementul campaniei de promovare  de la faza de planificare a spoturilor radio pe intervale, pană la cea de achiziție a spațiilor de difuzare, negociere de spații, coordonare, producție de spot audio, monitorizare. Spre deosebire de campaniile de promovare derulate pe stațiile tv unde există posibilitatea măsurării efective a audienței fiecărui spot video difuzat, campaniile derulate pe posturile radio nu au această posibilitate, existând doar audiențe generale ale posturilor radio realizate de trei ori pe an. Ultimele audientele radio sunt cele din perioada 6 ianuarie – 26 aprilie 2020 și au fost realizate de către IMAS – Marketing şi Sondaje SA şi MERCURY RESEARCH S.R.L. În cadrul cercetării s-a măsurat audienţa posturilor de radio la nivel naţional, urban şi în municipiul Bucureşti.

Descarcă rezultatele Studiului de Audienţă Radio -Valul de primăvară 2020

 

→ ON-LINE

Promovarea on-line caștigă din ce în ce mai mult teren și reprezintă un canal extrem de important în stabilirea strategiei si a mix-ului de promovare. În stabilirea strategiei de comunicare on-line ținem cont intotdeuna de obiectivele campaniei și căutăm cele mai bune soluții. Realizăm campanii foarte eficiente care sunt mulate perfect pe nevoile publicului țintă, deoarece online-ul permite efectuarea de teste A/B pentru a evalua viabilitatea mai multor idei, iar consumatorii pot oferi feedback imediat, în plus măsurarea rezultatelor se face în timp real fără nici un cost suplimentar. Totodată avem la dispoziție si instrumente de targetare foarte precise ceea ce garantează că bugetul se va cheltui eficient, iar rezultatele vor fi întodeauna optime. 

Dacă dorești un sfat legat de canalul de promovare TV, radio, on-line  pe care să-l folosesti sau o ofertă dedicată  pentru o campanie TV radio sau on-line nu ezita să ne scrii la office[@]lcadvertising.ro și vom fi bucuroși să iți răspundem.